Politica de retur

Inlocuirea produselor ce au ajuns în conditii Ideale

În cazul articolelor perisabile, cererea de înlocuire trebuie să fie depusă în termen de 24 de ore de la primirea produslui. Nu există taxe suplimentare de transport pentru livrarea de produse ce urmeaza a fi înlocuire.


Rambursare / garantia returnarii banilor (Dacă nu se livreaza la data solicitata)

Vom rambursa în întregime costul comenzii dvs, dacă livrarea nu se face la data si ziua solicitat in comanda.Va rugam sa plasati comanda cu cel puţin 24 de ore înainte de livrare. Plasarea mai tarzie de 24 a comenzii nu include rambursarea in cazul unei solicitari de anulare a comenzii.


Rambursarea impotriva non-livrare (livrare prin curier)

Pentru livrarea de bunuri, prin curierat, partenerii nostri vor încerca livrarea produselor si buchetelor de flori de două ori. In cazul in care livrare nu s-a putut efectua în toate cele două încercări, ca urmare a destinatarului indisponibil, adresa inexacta, etc, nu se vor face restituiri.


Rambursarea la anulara comenzilor

Rambursarea costurilor in cazul comenzilor anulate se va face doar daca solicitarea de anulare a unei comenzi platite vine mai devreme de 4 ore de monetul de livrare a produselor.


Restituire partiala

În cazul livrarilor de mai multe produse, pentru cazurile în care livrarea nu se face pentru anumite produse, se vor rambursa doar costurile pentru produsele nelivrate.